Kauppaehdot

Kaupan peruuttaminen

 

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Pyydämme ilmoittamaan meille tavaran palautuksesta. Yhteystietomme ovat

Hansales OU, Sepa 15g, 50109 Tartu, puh. +372 1 774452815, sähköposti: jari@hansales.ee. Suomen edustaja Jari Marjomaa, puh. +358 50 5757211.

Ilmoituksessa tulee olla seuraavat tiedot:

  • - Asiakkaan nimi, osoite ja puhelinnumero, sähköpostiosoite
  • - Palautettava tavara, nimike, tuotekoodi
  • - Palautuksen syy
  • - Päivämäärä ja allekirjoitus (mikäli lähetätte kirjeitse)

 

Kun olette lähettäneet meille ilmoituksen kaupan peruuttamisesta ja lähettäneet meille kaupan kohteena olevan tavaran takaisin, korvaamme tavaran hinnan toimituskuluineen. Maksun palautus tehdään samalla maksutavalla kuin olette maksun suorittaneet.

Asiakas vastaa tavaran palautuskuluista.

Yleiset toimitusehdot 
Verkkokauppa (www.hansales.eu)

Hansalesin tuotteita myy Suomessa ja muissa EU-maissa Hansales Ou. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille (myös yritysmyynti). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Myyjän yhteystiedot: Hansales Ou, Sepa 15g, 50109 Tartu, puh. +372 1 774452815, sähköposti: hallo@hansabirke.com.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Erimielisyystilanteet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan. (www.kuluttajaneuvonta.fi)

ODR-foorumin linkki http://ec.europa.eu/odr

Ostaja voi ODR-foorumin kautta viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja ostaja eivät pääse keskenään sovintoon.



Maksu ja tavaran lähetys

Maksu ja tavaran lähetys

Maksaminen ja maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

 

Payment Service Provider

Paytrail Plc (2122839-7) is a collecting payment service provider and an authorized payment institution that works in cooperation with Finnish bank and credit institutions. Paytrail Plc will be shown as the payment recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.

Paytrail Plc, business ID 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-5 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan sivuilla.

 

Tietosuojalauseke

 

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen.

Asiakastietojen käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Asiakkaalla on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamista rekisteristä. Sekä muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet.