Toimitus

Maksu ja tavaran lähetys

Maksaminen ja maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitus Suomeen on ILMAINEN, kun teet tilauksen hansales.fi sivuilta.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-4 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan sivuilla.

Tavara voidaan toimittaa asiakkaalle myös myöhemmin, asiakkaalle parhaiten sopivana ajankohtana. Pyydämme ilmoittamaan tilausnumeron ja toimitusajan asiakaspalveluumme. 

Kaupan peruuttaminen

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Pyydämme ilmoittamaan meille tavaran palautuksesta. Yhteystietomme ovat

Hansales OU, Sepa 15g, 50109 Tartu, puh. +372 1 774452815, sähköposti: jari@hansales.ee. Suomen edustaja Jari Marjomaa, puh. +358 50 5757211.

Ilmoituksessa tulee olla seuraavat tiedot:

  • - Asiakkaan nimi, osoite ja puhelinnumero, sähköpostiosoite
  • - Palautettava tavara, nimike, tuotekoodi
  • - Palautuksen syy
  • - Päivämäärä ja allekirjoitus (mikäli lähetätte kirjeitse)

Kun olette lähettäneet meille ilmoituksen kaupan peruuttamisesta ja lähettäneet meille kaupan kohteena olevan tavaran takaisin, korvaamme tavaran hinnan toimituskuluineen. Maksun palautus tehdään samalla maksutavalla kuin olette maksun suorittaneet.

Asiakas vastaa tavaran palautuskuluista.